torsdag, april 15, 2010

Barstol is no more

Jaha, här kommer man in efter två månaders frånvaro bara för att tala om att Barstol lägger ner verksamheten. Det har varit på gång ett tag, gnistan har slocknat. Men.. det var roligt så länge det varade. Jag är inte den sentimentala typen, all good things must come to an end.

Jag hoppas att ni som hittade dit via mig fick valuta för pengarna, vi som skrev hade iaf roligt. Och det här är ett vagt löfte, det inser jag, men jag ska försöka väcka något slags liv i den här bloggen nu, så att ni tre personer som finns kvar kanske stannar kvar en stund till. Skit samma, skriver jag så skriver jag.

Vi hörs.

4 kommentarer:

B-son sa...

Synd för Barstol. Kul för Matte matar monster!

Ia sa...

Instämmer med föregående talare.

Ia sa...

Instämmer med föregående talare.

Ia sa...

Ja just det ja.