onsdag, juli 23, 2008

"Hoppa era jävlarrr!

Mina högt ställda förväntningar infriades helt. Mustasch är ett godståg rakt i bröstet, ett snortajt koncept för lycka och lomhördhet i ett par dagar. Kort sagt, om du missade Mustasch på Rock weekend i Kilafors så får du fan se till att se dem någon annanstans. Och det snart. Hannes, gitarristen, har hoppat av och fan vet om dessa grånade herrar håller på så värst länge till.

Annars lullar min semester på riktigt fint. Jag är bara inne och tar en paus nu, har precis röjt på tomten och ska snart måla vindskivorna på uthuset. Den här kroppen skriker efter arbete och nu får den det. Ahh.. ljuva smärta. Ni är understimulerade era stackars satar, det är därför ni blir stressade. Inse att kroppsarbete är själens bäste vän, ta tag i något rejält och känn stressen bara rinna av. Sen, ikväll, när du är utschasad och trött tar du en fin bira och toppar med en sexa whisky. Seså, gör som jag säger nu. Jag kan sånt här.

6 kommentarer:

David sa...

Det var på tiden att du släpade dig upp ur hängmattan och fick nåt skrivet! Ska försöka följa ditt goda exempel om några timmar.

Tror inte det är någon risk för att Mustasch slänger in handduken på ännu några år, deras senaste skiva är deras mest framgångsrika so far och jag har svårt att tänka mig att de ger upp allt de kämpat för bara för att ett ben kapats.

Matte sa...

David: jag hoppas du har rätt, om Mustasch alltså. Fick bara en ond aning. Hängmattan är inte direkt utsliten min vän, haha! Se till att uppdatera du också, vill veta vad som händer där borta.

Matt sa...

Så jävla rätt med Rocknroll och Jack Daniels

Matte sa...

Matt: Nja.. lite väl klyschigt för min smak men bandet är svinbra.

Anonym sa...

Jag frågade just vad Mustasch var för nåt och fick en oerhört positiv reaktion.

Trevlig semester kära Matte. Min började idag. Skål.

Matte sa...

Ia: Tack detsamma, skål!