lördag, augusti 02, 2008

They're coming to take me away.. again

Från och med imorgon (söndag) och en vecka framåt kommer jag och mina två äldsta söner att befinna oss på den grekiska ön Samos. Denna vecka ska jag ligga i skuggan och läsa bra böcker, bada när andan faller på och dricka en och annan öl förstås. Det jag inte ska göra är rensa ogräs, måla fönster, byta blöjor eller blogga. Det handlar helt enkelt om att skamlöst skämma bort mig själv och mina tonårssöner, because we're worth it.

Jamas!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Där har jag varit! Trevlig ö. Var dock glad att du inte ska vara där i mer än en vecka.
Pork chops, biff teki och souvlaki är trevligt i en vecka. Efter tre tenderar det grekiska köket bli jävligt tråkigt.

Chris sa...

åh, låter grymt. trevlig resa!

Matte sa...

Ior: Jag har också varit där förut, för 17 år sedan. Det var sig likt. Och det grekiska köket håller ungefär i tre dagar för mig, sen börjar jag längta efter något annat. Men som sagt, trevlig ö, och nu är jag hemma.

Christina: Tackar! Det var fint.