söndag, november 30, 2008

Blött bloggkrut

Det lilla bloggkrut jag har just nu har jag valt att lägga på Barstol. Ni går inte miste om mycket, det är som vanligt när jag är föräldraledig. Jag går in i någon slags grotta och tycker inte att jag har särskilt mycket att säga om något alls. Jag vet inte varför det blir så, att jag tycks checka in hjärnan när jag tar hemmajobbet, men en gång i veckan lyckas jag iaf prestera något textmässigt på den där andra bloggen. Jag är nöjd så.

Medan jag ligger i träda finns det andra som står i. Läs IA t ex, hon verkar vara i bra form. Eller varför inte upptäcka den yngre generationen, här i form av min systerdotter. Hon fyller väl fortfarande något som slutar på "ton" men har ett språk som jag inte var i närheten av när jag var tjugosju. Det säger väl iofs inte mycket, jag var snudd på illiteral innan tretti, men ändå. Hon skriver bra.

Sköt om er folks.

1 kommentar:

Anonym sa...

Näääääääääääääää. Jag känner mig helt missmodig och dum i huvudet.