torsdag, mars 27, 2008

Ett otroligt trivialt inlägg om me, myself and I.

Idag..
Läser jag ”Gunnar” av Bob Hansson
Lyssnar jag på ”Dig Lazarus dig” med Nick Cave
Kan jag inte få låten ”Cliffhanger” med Britta P ur huvudet
Är jag lite orolig över mitt enorma snusbehov
Är jag glad över att jag tagit ledigt imorgon för att göra något roligt med äldsta sönerna
Ser jag fram emot att tapetsera fondväggen i köket i helgen
Är jag stolt över äldsta sönerna som gör läxor på påsklovet
Har jag en riktigt dålig hårdag
Har jag inte haft stånd

6 kommentarer:

Anonym sa...

En förlorad dag.

Matte sa...

Ia: Men det blev bättre sen.

MissMythos sa...

Hur har man en dålig hårdag när man är flint?
:-)
eller du ser iaf ut att vara det på bilden...

Matte sa...

Mythos: Jag är rakad på bilden, men det är jag inte nu. Jag har ganska mycket hår som ställer till det.

Anonym sa...

nick cave har gjort ett jävla intryck på vargen också.

Matte sa...

Vargakvinnan: Det fanns absolut spår på "The lyre of Orpheus" som var riktigt bra, men han har gjort en kovändning rent musikaliskt nu som känns spännande.