fredag, april 27, 2007

Jaget talar

Jag har fått ett myggbett. Jag har köpt och skruvat ihop utemöbler. Jag har fått hjälp med deklarationen av mäklaren. Jag har skickat iväg sönerna på innebandy-cup i Mora. Jag har printat ut två bilder på I och satt upp på min anslagstavla på kontoret. Jag har gått upp 06.30 två dagar i rad. Jag har sett sopbilen med den stora konstiga robotarmen. Jag har lösa planer på att inte göra någonting alls ikväll. Jag har pratat med en kompis som befinner sig i Nice just nu. Jag har startat ett kramkalas. Jag har startat en diskussion om manliga tabun. Jag har fått whiskyröst pga förkylning. Jag pratar väldigt mycket svengelska. Jag har inte duschat idag. Jag är inte längre övertygad om att jag har malignt melanom. Jag ser mycket gott i världen just nu. Jag kliar mig ofta på mitt myggbett.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja. Man kan bara säga ett väldigt stort JA.


Och det känns rätt bra som omväxling.

Matte sa...

Badankan: Att det känns bra, det unnar jag dig.