onsdag, april 18, 2007

Malta 15/4 2007


Det blir inte bättre än så här. Jag lovar er. Det spelar egentligen ingen roll var vi har varit, Malta var väl okej men det kunde ha varit Belgrad eller Barcelona for all I care. Det är inte stället som är grejen. För grejen är ju den va, att få spendera en semestervecka med juvelen du ser på bilden, juvelen som jag trots starka tvivel om publiceringen av denna bild inte kan undanhålla er (så jävla stolt är jag), är att bada i ett hav av gränslös kärlek tjugofyra timmar om dygnet. It's the shit I tell you. Så vi har haft det bra, riktigt bra, och nu är vi hemma igen och hej på er allihop!

9 kommentarer:

Helena sa...

åååååhhh... så sockersöt!

Anonym sa...

Vill bara instämma i Helenas uttalande.
Och naturligtvis säga att det har varit bedrövligt tråkigt att inte läsa några nya inlägg, men M Ward har tröstat mig.

Välkomna hem!

Margherita sa...

Jag förstår att du är stolt!

S. sa...

men det var nog det sötaste jag sett på länge. välkomna hem och allt det där. jag har precis hittat hit och jag måste bara berömma dig för dina utmärkta inlägg i allmänhet och de politiska i synnerhet. skitbra!

jonny sa...

till och med jonny gpr just nu i skaffa-barn-tankar. vilket är lika ovanligt som att ha sett christer petterson som president.

Anonym sa...

Kära nån så söt. Och kul att du är tillbaka.

Anonym sa...

Å vilken juvel sedan! Den har du gjort bra. Välkommen hem, jag har saknat dig!

Matte sa...

Tack alla!

Anonym sa...

Hon ser jobbigt pussvänlig ut ;-)

Stackars tjej...