onsdag, maj 09, 2007

Små irriterande saker

Det finns stora och små saker att irritera sig på. En liten sak som irriterar mig är en reklam som gått ett tag nu där rösten påstår att teven man gör reklam för har fem gånger bättre bild. Fem gånger bättre än vadå?? En normal bild? Vad är det? Hur mäter man ett stycke normalbra bild???

En annan ganska liten sak som irriterar mig just nu är Alex Schulman. Att göra karriär på att försöka vara ett svin är varken tjusigt eller originellt. Många har försökt detta tidigare och alla blev dom snälla till slut. Så sluta med din jobbiga charad Alex Schulman, vi vet alla att du egentligen är en jättesnäll kille som bara vill ha jättemycket uppmärksamhet.

4 kommentarer:

David sa...

Alltså, jag pendlar i Alex Schulman frågan. När jag som nu i dagarna läser honom för första gången på länge tycker jag han är hur rolig som helst -på ett ganska rått sätt som jag helt enkelt brukar uppskatta-. Sen tröttnar jag rätt fort. Det blir förutsägbart.

Men när han blixtrar till lyser han faktiskt rätt starkt. Den odågan.

Anonym sa...

David: Enda anledningen att jag bryr mig om odågan så pass att jag skriver om honom här är att jag anser att pojken har potential.

Anonym sa...

Ja, de är alltid så jävla snälla. Innerst inne.

Calle Abrahamsson sa...

Herr Schulman skriver världens bästa blogg, och skriver därmed på ett underhållande sätt.

Folk som inte förstår sig på honom har oftast inte någon humor.