måndag, juni 18, 2007

Kort sammanfattning av en svensexa

Lerduveskytte suger för jag kom sist.

Gokart är roligt för jag vann (den som slår mitt varvrekord (49,8 sek) på Rörbergsbanan har gjort det bra).

Den samlade mängden testosteron hos grabbgänget (gubbgänget) var så pass hög att jag kände mig tvungen att outa mig som homosexuell, vilket var en ren och skär lögn. Men va fan, vad hade du gjort när gubbarna helt plötsligt börjar bryta arm med varandra inne på restaurangen? Man får ju panik, vill inte på något sätt förknippas med deras kukmätning.

Karaoke ÄR roligt, förutsatt att man är en smula packad. Jag var en hårsmån från att gå upp och köra Bee Gee’s ”Tragedy” men någon stoppade mig (tack?)

Gävle ÄR litet. På karaokestället fanns två möhippegäng och jag kände folk i båda gängen.

Tre sexor absinth är ganska mycket, säger brudgummen.

Tre sexor absinth är ganska dyrt, säger vi som betalade.

Det är skönt att det är över.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det var vänligt av dig att ordna svensexan en hel vecka innan bröllopet. Det hade annars kunnat vara din lilla hämnd för besväret, att lägga den dagen innan bröllopet.

Anonym sa...

Lotta: Det är väl sant det dom det säger, jag är alldeles för snäll.

David sa...

Karaoke är skitkul om man är packad, jag har kört "backstreets back" med, just det, Backstreet Boys på finlandsbåten en gång. Försökte tom dansa pojkbandsdans till. Det du!

Äh, låter som om ni hade en bra kväll trots allt, lite kukmätning kan vara bra för själen ibland. Även om jag kan tänka mig att det kan bli lite väl mycket av den varan där ute i obygden from time to time.

Anonym sa...

David: Det kan bli lite väl mycket machoidioti här ute i obygden ja, det är därför jag måste balansera upp skiten. Men rätt kul var det ändå.

Anonym sa...

Tja, känner du Jonas Eriksson, särskolelärare, spelar innebandy i division 2 och är gift med Karin, har två barn? 37 tror jag han är. Det är iallafall min svåger.

Anonym sa...

Jonte: Nej.