tisdag, februari 13, 2007

Pimp my trettisjuåriga it-kropp

Folieperuk svart, 115 kr. Pimphatt, 76 kr. Butterick’s är bra det, åtminstone om man ska genomföra ett scenframträdande och vill gå åt Aerosmith/Steven Tyler-hållet med en begränsad budget. Jag har skickat ett eldigt mail till övriga i bandet, försöker inspirera killarna att gå åt larger than life hållet, tänk Steven Tyler liksom. Det ska synas skillnad på oss och publiken, annars är det totalt fiasko. Och det är precis som någon klok människa har sagt, ska man hora så är det lika bra att hora ordentligt. Undrar om det inte var Fredrik Reinfeldt som sa det. Synd bara att inte folk (läs övriga bandmedlemmar) inser storheten i mina idéer, för om jag hade fått som jag velat hade vi spelat ”Doing the omoralisk schlagerfestival”av Sillstryparn, och detta dagen innan melodifestivalen äger rum i Läkerol Arena. Men nej då, ingen lyssnar på mig. Ingen inser vilket jävla geni jag egentligen är, det är ju bara jag som fattar det. Story of my life, dah.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min kropp fyller 37 på torsdag. Jag lider!

Anonym sa...

Ia: Grattis i efterskott! Vad önskar du dig?