torsdag, november 16, 2006

moderate moderat moder strul

Jag ville bara säga att jag tydligen hade ett antal kommentarer undanstoppade i cyberrymden som jag inte sett förrän nu. Jag trodde jag hade koll på bloggen men så var inte fallet. En av kommentarerna var från Sara som tackade för trevligt frukostsällskap (nån gång i september) och jag kan bara säga detsamma, tack du!

PS.
Skivan har jag lyssnat på. Den har, även om det inte riktigt är min pilsner rakt igenom, klara kvalitéer. Du kommer med lite kluriga lösningar och skönt märkliga ljudbilder, det gillar jag. Ta gärna ut svängarna ännu mer. Lycka till!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett tips. BloggerHacks gör att man lätt kan ha koll på vad som blivit kommenterat.

Anonym sa...

tee: Tack för tipset, fast jag tror i det här fallet att BloggerHacks hade gått bet också. Det var blogger.com som hade gömt kommentarerna tills nu, av någon anledning.